Sunday, May 30, 2004

Sajak ini di tulis oleh seorang sister yang telah banyak berjasa dan mengorbankan harta, tenaga dan jiwanya untuk memberi tunjuk ajar agar kami berada di jalan yang lurus...semoga ikatan-ikatan ini berkekalan ke generasi berikutnya, insya Allah

aku mencari
apa yg telah aku temui

aku janjikan
apa yg telah aku mungkiri

aku kan berubah
namun tetap begini

aku hanya cinta
dengan membenci

aku kan setia
tapi tak akan menanti

aku kan kejar
walau tidak berlari

aku gagahi
apa yang aku takuti

ku ingkari
demi untuk mentaati

aku kan mengalah
hanya untuk memenangi

berkorban untuk memiliki

bermaruah dengan menghambakan diri

perjuanganku untuk menawan dunia
hanya ingin menyerah diri

pada yg empunya segala …

setiap makhluq,
setiap negeri,
seluas langit,
seisi bumi ..

kerana …

datangku
hanya untuk kembali

matiku
untuk hidup selama-lamanya pasti!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home